Zwroty, wymiana, gwarancja

 

Reklamacja – gwarancja

Przed dostawą wszystkie produkty przechodzą kontrolę jakości, ale w razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt.

Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej i sprawnie rozwiązać Twój problem, a jeśli zajdzie taka potrzeba, otrzymasz produkt zastępczy. Na nasze produkty udzielamy 24 miesiące gwarancji. 

Osłony okienne dla państwa składamy pod zamówienie. Zwrotowi/reklamacji nie podlega towar który został poprawnie wykonany, zgodnie z opisem oraz regulaminem reklamacji.

Nie przyjmujemy zwrotu/reklamacji:

– Osłon wykonanych zgodnie z podanym pomiarem przez klienta lecz źle zmierzonych w rzeczywistości. Pomiar jest w kwestii klienta, nie odpowiadamy za zły pomiar osłon okiennych

– Ze względu na źle wybrany kolor. (Zdjęcia tkanin i osprzętu mogą odbiegać kolorystycznie od faktycznego wzornika widocznego na ekranie monitora (każdy monitor wyświetla inaczej kolory). W sklepie dostępne są próbki tkanin oraz próbki osprzętów w różnych kolorach.

Reklamacje:

  1. W przypadku dostarczenia produktu niezgodnego z umową lub wadliwego w czasie gwarancji należy reklamację zgłosić mailowo na adres sklep@suncolor.pl. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nasz kurier odbierze od Państwa paczkę z produktem, pod ustalonym z Państwem adresem.
  2. Do przesyłki należy załączyć:

– Państwa dane osobowe, nr telefonu. Do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji/zwrotu konieczny jest dowód zakupu przesłany z produktem (FAKTURA VAT lub paragon)

  1. Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni licząc od dnia ich zgłoszenia. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sklep zwróci się do Klienta z prośbą o odpowiednie uzupełnienie reklamacji; termin do rozpoznania reklamacji liczony będzie z uwzględnieniem opóźnienia liczonego do daty otrzymania stosownych uzupełnień od Klienta.
  2. Reklamacja nie będzie rozpatrywana dla produktów standardowych i niestandardowych, które wcześniej zostały przerobione przez klienta ( np. skrócenie, doszycie itp.)
  3. W razie niezajęcia przez Sklep żadnego stanowiska w przedmiocie zgłoszonej przez Klienta reklamacji w terminie 14 (czternastu) dni licząc od daty otrzymania reklamowanych towarów, przyjmuje się, iż reklamacja została uznana przez Sklep za zasadną.
  4. Przesyłki reklamacyjne wysyłane do sklepu za pobraniem nie będą odbierane.

8.Jeżeli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona, to produkt wymieniamy na pełnowartościowy.

9.W przypadku, gdy wymiana na towar pełnowartościowy będzie niemożliwa, Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny reklamowanego towaru lub, po wyrażeniu zgody przez Klienta, zaoferuje do wyboru inne dostępne u niego produkty.

10.W przypadku zgody na wymianę towaru, koszty związanie z dostawą nowego ponosi Sklep.

 

Zwroty towarów produkowanych na wymiar

Nie można zwrócić przedmiotów wyprodukowanych na indywidualne zamówienie.

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Art. 38. punkt 3. Zwrotom nie podlegają towary nieprefabrykowane wyprodukowane lub zaimportowane na zamówienie klienta.

Należy pamiętać, że kolory obecne na naszej stronie stanowią jedynie prezentację kolorów. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za różnice w kolorach i odcieniach, które mogą pojawić się pomiędzy wspomnianymi prezentacjami a rzeczywistym materiałem.

Zwroty towarów standardowych

Produkty sprzedawane w sklepie (z wyjątkiem produktów na wymiar) możesz zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców (B2B)

  1. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Klienta, będącego Przedsiębiorcą zostaje wyłączona.
  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Przedsiębiorcą w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  3. W wypadku Klientów , będących Przedsiębiorcami, Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę towaru przewoźnikowi przechodzą na Klienta będącego Przedsiębiorcą korzyści i ciężary związane z towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

 

Prawa przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.

Ochronie konsumenckiej podlegają osoby prowadzące działalność gospodarczą, które zawierają transakcje bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą. Ochrona konsumencka przysługuje jednak jedynie w przypadku, gdy zakup nie ma charakteru zawodowego. O tym, czy konkretny zakup ma taki właśnie charakter, decyduje zaś przedmiot wykonywanej działalności gospodarczej widniejący w CEIDG.

 

Procedura reklamacyjna obowiązująca w sklepie  uwzględniająca  uprawnienia dotyczące rękojmi przysługujące przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością. 

Konsument  będący również jako   przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością , na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

Adres do zwrotów

Wszystkie zakupione produkty muszą zostać zwrócone w oryginalnym stanie i nienaruszonym opakowaniu do:

SUNCOLOR.PL

JANOWSKA 36

08-110 SIEDLCE

tel. 883799770

 

Zwrot środków

Jak mogę otrzymać zwrot pieniędzy

Każdy zwrot dokonywany jest zgodnie z metodą płatności, która jest używana podczas dokonywania płatności za zamówione towary. Podejmujemy każdą próbę dokonania zwrotu w ciągu 14 dni roboczych od przyjęcia produktów, które zwróciłeś.

Ważne jest, aby przyjąć, że nie dotyczy to czasu przetwarzania płatności banku.

Po dokonaniu zwrotu, klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem informacji dotyczących płatności, daty i kwoty.

Zmieniono moją kartę kredytową / debetową lub wygasła. Czy mogę wtedy otrzymać zwrot pieniędzy?

Obowiązkiem naszej Firmy jest przetwarzanie wszystkich zwrotów zgodnie z oryginalną metodą płatności stosowaną przez klienta przy składaniu zamówienia.

Nie ma znaczenia, czy karta płatnicza wygasła, czy nie, lub anulowałeś lub zamknąłeś swoje konto. Jest rzeczą typową, że refundacja jest automatycznie przetwarzana na to samo konto, klient może zostać poproszony o inne informacje pochodzące z zamówienia.

Jeśli nie będzie to możliwe, nasz zespół obsługi klienta podejmie odpowiednie ustalenia.

Jak otrzymam zwrot pieniędzy, jeśli mój produkt zostanie zwrócony w okresie odstąpienia od umowy, tj. W ciągu 14 dni?

Zgodnie z przepisami, mieszkańcy UE mają prawo do odstąpienia od transakcji zakupu w ciągu 14 dni, po dniu, w którym otrzymano zakupiony produkt.

Jeśli klient chce zwrócić produkt, który był objęty większym zamówieniem, zostanie mu zwrócony wraz z opłatą za dostawę

Jeśli klient chce zwrócić wszystkie produkty z zamówienia, otrzyma zwrot pieniędzy wraz z odpowiednimi kosztami dostawy na produkt i poniesioną opłatą za dostawę Jeśli przedmiot zostanie odebrany od klienta, mamy prawo do odzyskania kosztów odbioru od klienta.

Zwrot pieniędzy nie został mi wysłany. Co powinienem zrobić?

Należy skontaktować się z nami w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem zwrotu pieniędzy.

Status zwrotu zostanie potwierdzony, a klient otrzyma numer referencyjny dotyczący zwrotu pieniędzy, z którego bank może skorzystać w celu prześledzenia płatności.

Zwroty, które zostaną zwrócone lub odrzucone, zostaną ponownie wysłane przelewem bankowym.