Regulamin

 

Dostępność strony internetowej

Dołożymy wszelkich starań, aby utrzymać dostępność naszej strony internetowej, aby zapewnić, że pozostanie ona nieprzerwana i że wszelkie transmisje przebiegają bezbłędnie. Chociaż nie możemy tego zagwarantować ze względu na naturę Internetu. Utrzymanie, naprawa lub wdrożenie nowych usług lub rozwiązań może również od czasu do czasu zawiesić lub ograniczyć dostęp do tej strony. Podejmiemy odpowiednie kroki w celu ograniczenia częstotliwości oraz czasu trwania takich sytuacji.

Dostęp do strony internetowej

Suncolor.pl zapewnia ograniczoną licencję na korzystanie z tej witryny w celach osobistych, ale nie wolno jej pobierać (buforowanie stron jest dozwolone) lub modyfikować zawartość witryny. Zabrania się powielać, sprzedawać, kopiować, odsprzedawać, lub w inny sposób korzystać z tej strony internetowej (wraz ze wszystkimi jej materiałami wizualnymi, np. Obrazami, logo, opisami) w celach komercyjnych.

Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca – spółka cywilna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą

RALIS MP s.c. ; Adres – Janowska 36, 08-110 Siedlce. NIP: 821264999,

wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.c. gospodarki.

  1. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  2. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  3. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym suncolor.pl
  4. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub
    większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  5. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  7. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  8. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  9. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  10. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  11. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  12. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za  pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

Warunki płatności

Zamawiający jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy łączną cenę Zamówienia, na którą składają się ceny brutto zamawianych rzeczy i koszt ich dostawy obowiązujące w Sklepie w chwili składania Zamówienia.
Ceny brutto są wyrażone w złotych polskich i zawierają wszystkie należne podatki, w tym podatek VAT.
Sprzedawca udostępnia w Sklepie następujące formy płatności:
a) za pobraniem
b) przy odbiorze
c) przelew bankowy
d) Płatności BLIK
e) karta płatnicza
f) przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności Imoje, obsługiwany przez firmę ING BANK Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach
g) płatność Twisto poprzez zewnętrzny system płatności Twisto, obsługiwany przez firmę ING BANK Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach

Płatność ceny Zamówienia następuje w formie wybranej przed złożeniem Zamówienia.
Termin płatności wynika z formy płatności wybranej przez Zamawiającego. Poza płatnością za pobraniem, płatność następuje po zawarciu Umowy sprzedaży, a przed dostawą i wydaniem rzeczy.

KONTO BANKOWE:

ING BANK ŚLĄSKI

Kod BIC SWIFT:INGBPLPW

PL 50 1050 1894 1000 0092 5083 8415

Do każdego zakupu w ciagu 15 dni od momentu realizacji zamówienia dostarczana jest faktura VAT lub paragon.
Klient pragnący otrzymać fakturę VAT na firmę, musi wybrać tę opcję podczas zakupu, wypełniając właściwe pola formularza danymi firmy/osoby, na którą ma zostać wystawiona faktura.

Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji
    oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
    płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
    b. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
  4. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia. Terminy podane w opisach to terminy dni roboczych. Dni robocze firmy to od Poniedziałku do Piątku z uwzględnieniem dni wolnych od pracy.
  5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
  6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
    W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
    b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
  7. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
  8. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin.
  9. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
    W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
    b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży
  10. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Unii Europejskiej 10. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

Dane klientów

Jesteśmy uprawnieni do odmowy dostępu do strony internetowej, usuwania lub edytowania treści, anulowania zamówień lub zamknięcia konta według własnego uznania. W przypadku anulowania zamówienia klient nie ponosi żadnych kosztów.

W przypadku korzystania ze strony internetowej, klient jest odpowiedzialny za zachowanie poufności swojego konta i hasła. Klient ponosi odpowiedzialność za wszystkie działania związane z jego kontem i hasłem. Jeśli uważasz, że Twoje hasło może być znane dowolnej stronie trzeciej lub może zostać użyte w nieautoryzowany sposób, powinieneś niezwłocznie poinformować nas o tym.

Powinieneś nas niezwłocznie poinformować, jeśli nastąpiły jakieś zmiany w Twoich danych, które podałeś podczas rejestracji.

Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być: a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane
    osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
    W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

Zachowanie klienta

Nie wolno korzystać ze strony internetowej w sposób mogący zakłócić dostęp do strony internetowej, jej uszkodzenie lub upośledzenie.

Nie wolno korzystać ze strony w celach niezgodnych z przepisami prawa, w tym, ale nie ograniczając się do następujących działań;

W odniesieniu do przestępstwa lub innej działalności, która nie jest zgodna z przepisami prawa:
Wysyłanie, używanie lub ponowne wykorzystywanie materiałów o charakterze nielegalnym, obraźliwym, nieprzyzwoitym, nieprzyzwoitym, groźnym lub oszczerczym; lub które naruszają prawa autorskie, znaki towarowe, poufność, prywatność lub inne prawa; lub które są szkodliwe dla stron trzecich w jakikolwiek inny sposób; lub budzący zastrzeżenia; lub obejmują wirusy komputerowe, znaki kampanii politycznych, nagabywanie komercyjne, masowe wysyłki, łańcuszki lub inne formy spamu.

Ogólne

Wszelkie treści zawarte na stronie internetowej, w tym teksty, grafika, logo, ikona przycisku, zdjęcia, pliki dźwiękowe, pliki do pobrania cyfrowe, kompilacje danych i oprogramowania, należą do witryny suncolor.pl

Nie wolno Ci wyodrębniać ani ponownie wykorzystywać treści strony bez naszej zgody wyrażonej na piśmie. Nie wolno używać żadnych instrumentów do zbierania i wydobywania danych w celu wydobycia jakiejkolwiek części informacji zawartej na stronie internetowej

Nasza umowa

Po złożeniu zamówienia na produkt z witryny suncolor.pl otrzymasz e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia wraz z jego szczegółami.

Złożenie zamówienia stanowi dla nas ofertę zakupu przedmiotu, który akceptujemy po wysłaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem, że wysłaliśmy produkt do Ciebie. Jeśli otrzymasz e-mail potwierdzający wysłanie paczki, oznacza to, że akceptacja została zakończona. Wszystkie elementy tego samego zamówienia, które nie zostały potwierdzone we wspomnianym e-mailu, nie są zawarte w umowie.

Odprawa celna

W przypadku zakupu przedmiotów do wysyłki za granicę, być może trzeba będzie ponieść cła i podatki. Takie opłaty i wszelkie inne opłaty związane z cłami leżą w Twojej odpowiedzialności.

 

Zwroty, wymiana, gwarancja

 

Reklamacja – gwarancja

Przed dostawą wszystkie produkty przechodzą kontrolę jakości, ale w razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt.

Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej i sprawnie rozwiązać Twój problem, a jeśli zajdzie taka potrzeba, otrzymasz produkt zastępczy. Na nasze produkty udzielamy 24 miesiące gwarancji. 

Osłony okienne dla państwa składamy pod zamówienie. Zwrotowi/reklamacji nie podlega towar który został poprawnie wykonany, zgodnie z opisem oraz regulaminem reklamacji.

Nie przyjmujemy zwrotu/reklamacji:

– Osłon wykonanych zgodnie z podanym pomiarem przez klienta lecz źle zmierzonych w rzeczywistości. Pomiar jest w kwestii klienta, nie odpowiadamy za zły pomiar osłon okiennych

– Ze względu na źle wybrany kolor. (Zdjęcia tkanin i osprzętu mogą odbiegać kolorystycznie od faktycznego wzornika widocznego na ekranie monitora (każdy monitor wyświetla inaczej kolory). W sklepie dostępne są próbki tkanin oraz próbki osprzętów w różnych kolorach.

Reklamacje:

  1. W przypadku dostarczenia produktu niezgodnego z umową lub wadliwego w czasie gwarancji należy reklamację zgłosić mailowo na adres sklep@suncolor.pl. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nasz kurier odbierze od Państwa paczkę z produktem, pod ustalonym z Państwem adresem.
  2. Do przesyłki należy załączyć:

– Państwa dane osobowe, nr telefonu. Do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji/zwrotu konieczny jest dowód zakupu przesłany z produktem (FAKTURA VAT lub paragon)

  1. Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni licząc od dnia ich zgłoszenia. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sklep zwróci się do Klienta z prośbą o odpowiednie uzupełnienie reklamacji; termin do rozpoznania reklamacji liczony będzie z uwzględnieniem opóźnienia liczonego do daty otrzymania stosownych uzupełnień od Klienta.
  2. Reklamacja nie będzie rozpatrywana dla produktów standardowych i niestandardowych, które wcześniej zostały przerobione przez klienta ( np. skrócenie, doszycie itp.)
  3. W razie niezajęcia przez Sklep żadnego stanowiska w przedmiocie zgłoszonej przez Klienta reklamacji w terminie 14 (czternastu) dni licząc od daty otrzymania reklamowanych towarów, przyjmuje się, iż reklamacja została uznana przez Sklep za zasadną.
  4. Przesyłki reklamacyjne wysyłane do sklepu za pobraniem nie będą odbierane.

8.Jeżeli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona, to produkt wymieniamy na pełnowartościowy.

9.W przypadku, gdy wymiana na towar pełnowartościowy będzie niemożliwa, Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny reklamowanego towaru lub, po wyrażeniu zgody przez Klienta, zaoferuje do wyboru inne dostępne u niego produkty.

10.W przypadku zgody na wymianę towaru, koszty związanie z dostawą nowego ponosi Sklep.

 

Zwroty towarów produkowanych na wymiar

Nie można zwrócić przedmiotów wyprodukowanych na indywidualne zamówienie.

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Art. 38. punkt 3. Zwrotom nie podlegają towary nieprefabrykowane wyprodukowane lub zaimportowane na zamówienie klienta.

Należy pamiętać, że kolory obecne na naszej stronie stanowią jedynie prezentację kolorów. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za różnice w kolorach i odcieniach, które mogą pojawić się pomiędzy wspomnianymi prezentacjami a rzeczywistym materiałem.

Zwroty towarów standardowych

Produkty sprzedawane w sklepie (z wyjątkiem produktów na wymiar) możesz zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców (B2B)

  1. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Klienta, będącego Przedsiębiorcą zostaje wyłączona.
  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Przedsiębiorcą w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  3. W wypadku Klientów , będących Przedsiębiorcami, Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę towaru przewoźnikowi przechodzą na Klienta będącego Przedsiębiorcą korzyści i ciężary związane z towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

 

Prawa przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.

Ochronie konsumenckiej podlegają osoby prowadzące działalność gospodarczą, które zawierają transakcje bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą. Ochrona konsumencka przysługuje jednak jedynie w przypadku, gdy zakup nie ma charakteru zawodowego. O tym, czy konkretny zakup ma taki właśnie charakter, decyduje zaś przedmiot wykonywanej działalności gospodarczej widniejący w CEIDG.

 

Procedura reklamacyjna obowiązująca w sklepie  uwzględniająca  uprawnienia dotyczące rękojmi przysługujące przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością. 

Konsument  będący również jako   przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością , na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

Adres do zwrotów

Wszystkie zakupione produkty muszą zostać zwrócone w oryginalnym stanie i nienaruszonym opakowaniu do:

SUNCOLOR.PL

JANOWSKA 36

08-110 SIEDLCE

tel. 883799770

 

Zwrot środków

Jak mogę otrzymać zwrot pieniędzy

Każdy zwrot dokonywany jest zgodnie z metodą płatności, która jest używana podczas dokonywania płatności za zamówione towary. Podejmujemy każdą próbę dokonania zwrotu w ciągu 14 dni roboczych od przyjęcia produktów, które zwróciłeś.

Ważne jest, aby przyjąć, że nie dotyczy to czasu przetwarzania płatności banku.

Po dokonaniu zwrotu, klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem informacji dotyczących płatności, daty i kwoty.

Zmieniono moją kartę kredytową / debetową lub wygasła. Czy mogę wtedy otrzymać zwrot pieniędzy?

Obowiązkiem naszej Firmy jest przetwarzanie wszystkich zwrotów zgodnie z oryginalną metodą płatności stosowaną przez klienta przy składaniu zamówienia.

Nie ma znaczenia, czy karta płatnicza wygasła, czy nie, lub anulowałeś lub zamknąłeś swoje konto. Jest rzeczą typową, że refundacja jest automatycznie przetwarzana na to samo konto, klient może zostać poproszony o inne informacje pochodzące z zamówienia.

Jeśli nie będzie to możliwe, nasz zespół obsługi klienta podejmie odpowiednie ustalenia.

Jak otrzymam zwrot pieniędzy, jeśli mój produkt zostanie zwrócony w okresie odstąpienia od umowy, tj. W ciągu 14 dni?

Zgodnie z przepisami, mieszkańcy UE mają prawo do odstąpienia od transakcji zakupu w ciągu 14 dni, po dniu, w którym otrzymano zakupiony produkt.

Jeśli klient chce zwrócić produkt, który był objęty większym zamówieniem, zostanie mu zwrócony wraz z opłatą za dostawę

Jeśli klient chce zwrócić wszystkie produkty z zamówienia, otrzyma zwrot pieniędzy wraz z odpowiednimi kosztami dostawy na produkt i poniesioną opłatą za dostawę Jeśli przedmiot zostanie odebrany od klienta, mamy prawo do odzyskania kosztów odbioru od klienta.

Zwrot pieniędzy nie został mi wysłany. Co powinienem zrobić?

Należy skontaktować się z nami w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem zwrotu pieniędzy.

Status zwrotu zostanie potwierdzony, a klient otrzyma numer referencyjny dotyczący zwrotu pieniędzy, z którego bank może skorzystać w celu prześledzenia płatności.

Zwroty, które zostaną zwrócone lub odrzucone, zostaną ponownie wysłane przelewem bankowym.

 

Postanowienia końcowe

 

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.